heestbest

Alla inlägg under december 2013

Av heestbest - 27 december 2013 11:48

Yes! Det har kommit SNÖ! Klockan 7.30 när jag släppte ut hästarna var det inge snö,men sen när jag vaknade igen(somnade.om) så var det snö ute!
Ska rida jag idag igen,kul.

Av heestbest - 26 december 2013 17:53

Hej,idag har jag hunnit med att rida båda hästarna! Perfekt,såklart!

Först red ut Fenoz. Han var jätte pigg! När vi skulle ta galopp vart han helt galen. Han sprang allt vad han hade! Jätte roligt!
Han var jätte snäll hela turen.

Sen skulle jag rida ut på Hajen,själv....
Jag har inte ridit ut på honom själv på länge. Det har hänt en ska som.gjorde mig rädd.
Det var i början av november,då han.och jag skulle ut och rida lite i skogen. Allt gick bra tills vi kom fram till sand-banan.
Hajen blev rädd för någonting och började galoppera,så fort har jag aldrig galopperat förut! Jag fick inte stop på honom,så han fortsatte att springa. Sen såg jag en väg komma. Jag blev då livrädd.
Hajen sprang över vägen och en.lastbil var Inte långt ifrån oss!

Men idag gick det bra! Han var helt super! Vi skrittade bara men det var skönt. Jag höll knappt i tyglarna!
När jag red hem så kände jag mig jätte glad.

Nu så är jag klar i stallet för dagen.
Så jag ska snart äta kvällsmat,mumsigt!
Har dammsugit och bäddat sängen.

Hej då
Bjuder på.bilder från idag!

Av heestbest - 25 december 2013 20:43

Av heestbest - 25 december 2013 18:47

Hej! Idag har jag äntligen ridit. Hajen var helt perfekt ute i skogen idag.
Vi tog en tur över vägen på en stor skogsväg. Mamma tog med sig Fenoz och min stora syster tog Lymmel.
Jag tog mest skrit, tog tre trav. Härlig känsla att sitta på ryggen.

Mormor lämnade din hund Ester hos oss. Hon skulle på kryssningen idag.
Ester är en chihuahua som är brun-svart. Hon är jätte liten!

Nu blir det film och popcorn,mysigt!

Hej då

Av heestbest - 25 december 2013 12:05

Hej,idag ska jag till mamma. Hon och jag ska fota när jag rider med våran super kamera.
Vi har en sån kamera som paparazzis har!
Där är inge snö väldigt tråkigt.
Jag ska ditt klockan 13.00

Jag saknar alla djuren. Idag ska jag också rida ut i skogen,en lång tur.

Av heestbest - 24 december 2013 18:02

Nu har vi ätit massor av jul mat och tittat lite på Tv.
Snart ska jag öppna mer paket,undrar vad det kan vara?!
Äter lite julgodis,gottit enligt mig!
Nu ska det öppnas paket,så
Hej då

Av heestbest - 24 december 2013 15:26

Här kommer lite bilder!

Semlan

Kakan

Fenoz

Lymmel

Jerry

Alla tre!<3

Bild när jag rider

Av heestbest - 24 december 2013 15:20

Idag är det Julafton!I Morse så vaknade jag klockan 7.52 ch då skyndade jag mig ner till grannen.
Där låg massor av paket! Jag blev jätte glad.
Lite senare åt vi frukost och så klart blev det gröt!
Efter det så fick vi öppna två paket.
I mina två var det först en parfym.
Den luktar super gott! Parfymen kommer från märket Disel och den som jag har kostar 500 kr.
Den andra presenten var 2000 kr! Jag sparar till en ny sadel så nu behöver jag bara 800 till!!

Jag åkte hem till mamma klockan 14.00 (Mina föräldrar är skilda) Och fira jul med hästarna! Dem fick en varsin knäckemaka med riven morot på!
De åt upp Allt på en gång.

Hundarna fick ben,som var inslagna.
De öppnade helt själva!

Nu sitter jag och bullar lite,snart är det mat. Eller dem håller på med maten iallafall!
Här kommer bilder på det jag fått.



Presentation


Hej,jag är en tjej som älskar hästar och att springa.På fritiden så rider jg eller är med kompisar.
Om du gillar djur och tränig så är det här bloggen för dig.
Hoppas du stanar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards